Novas I+D+i

Visita institucional da Facultade de Economía e Empresa á University of South Wales

15/11/2017

Os representantes da UDC presentaron en Cardiff os programas de mobilidade para profesorado financiados pola Cátedra Luis Fernández Somoza.

A FUAC lanza a segunda edición do programa Axentes de Innovación

30/10/2017

As dez empresas de acollida ofrecerán prácticas profesionais a dez mozos e mozas que veñen de recibir formación en materia de innovación na Fundación Universidade da Coruña.

A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona

27/09/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza celebra o venres 6 de outubro ás 12.30 horas esta conferencia a cargo de Antonio Carrascosa, xefe de Planificación e Decisión do Single Resolution Board.

Experiencias de internacionalización desde a Universidade da Coruña

25/08/2017

Os beneficiarios das primeiras axudas da Cátedra Luis Fernández Somoza botan a vista atrás para realizar un balance das súas estadías en diferentes universidades estranxeiras.

Publicado o listado de adxudicatarios da primeira convocatoria de axudas á internacionalización

20/06/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza vén de resolver a concesión de dez bolsas para a internacionalización dos estudos de Economía e Empresa. O listado de adxudicatarios pode consultarse aquí.

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre a primeira convocatoria de bolsas para a internacionalización

31/05/2017

Os interesados nas axudas económicas deberán cumprir unha serie de requisitos e seguir os trámites indicados nas bases da convocatoria, publicadas nesta mesma páxina web.

Traballo con menores en risco e desamparo para a súa integración na sociedade

27/03/2017

Programa de avaliación e tratamento de menores en situación de risco e desamparo foi deseñado pola Unidade de Investigación sobre Intervención e Coidado Familiar (UIICF) e posto en marcha mediante un convenio asinado en 2012 pola Xunta de Galicia e a Universidade da Coruña a través da Fundación da Universidade da Coruña (FUAC).

Solucións tecnolóxicas avanzadas para a empresa

27/03/2017

A transferencia de coñecemento e a innovación no entorno industrial son a esencia do Grupo Integrado de Ingeniería (GII), un grupo interdisciplinar de investigación aplicada en enxeñaría que, desde a súa creación en 1999, emprázase no Campus de Ferrol da Universidade da Coruña.

O Concello recoñece o labor das dez empresas seleccionadas pola FUAC

22/02/2017

O viveiro municipal de empresas Accede Papagaio acolleu o acto de peche do Programa de Axentes de Innovación 2016.

O 70% dos participantes continúa a súa actividade nas empresas de acollida

04/10/2016

De entre os titulados que permanecen vinculados ás entidades colaboradoras, un 72% vén de comezar prácticas remuneradas e un 28% ten asinado un contrato laboral.

Arranca a primeira edición do Programa de Axentes de Innovación

01/06/2016

O convenio entre Concello da Coruña e FUAC fomentará tanto a mellora da competitividade das empresas como a inserción laboral de mozos e mozas universitarios.