Actualidade

Grupos de investigación

Buscador

A economía circular no marco da Axenda Mundial 2030 e o cumprimento de Desenvolvemento Sostible nº 12 (3ª Edición)

26/10/2020

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvovemento Sostible e Ecoembes grazas a súa colaboración impulsa Curso sobre la Economía Circular no marco de la axenda mundial 2030 e o cumprimento do obxectivo de desenvolvemento sostible nº 12 (3ª edición).

Conferencia inaugural do curso 2020-2021 da Facultade de Economía e Empresa

22/10/2020

O Conselleiro Delegado de Corporación Hijos de Rivera, Ignacio Rivera, impartiu a conferencia inaugural deste curso da Facultade de Economía e Empresa.

La Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible involucrase no Proxecto ASAMEC.

06/10/2020

O proxecto ASAMEC (Agricultura Sintrópica Aplicada a Modelos de Economía Circular) concentra gran parte dos seus esforzos na xeración de chan e cultivos valorizando residuos leñosos procedentes de silvicultura e viticultura.

Convocatoria da primeira edición do premio á mellor Tese Doutoral en Desenvolvemento Sostible

05/10/2020

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvento Sostible, impulsada pola Corporación Hijos de Rivera e a Universidade de A Coruña, convoca a primeira edición do premio Cátedra Hijos de Rivera-UDC  á mellor Tese Doutoral en Desenvolvemento Sostible.

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocina o curso online

17/02/2020

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocinará íntegramente os certificados dos 100 primeiros usuarios do dominio @udc.es que rematen o curso online "Sostenibilidade na era do Big Data (2ª edición)".

A economía circular no marco da Axenda Mundial 2030 e o cumprimento do Obxectivo de Desenvolvemento Sostible nº 12 (2ª Edición)

08/11/2019

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible e Ecoembes grazas a súa colaboración levouse a cabo o Curso sobre a Economía Circular no marco da axenda mundial 2030 e o cumprimiento do obxectivo de desenvolvemento sostible nº 12 (2ª edición).

A Universidade e Estrella Galicia impulsan a Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible

14/02/2019

A Universidade da Coruña e Estrella Galicia presentan hoxe a cátedra Hijos de Rivera de Desenvolvemento Sostible.