Novas I+D+i

Visita institucional da Facultade de Economía e Empresa á University of South Wales

15/11/2017

Os representantes da UDC presentaron en Cardiff os programas de mobilidade para profesorado financiados pola Cátedra Luis Fernández Somoza.

A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona

27/09/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza celebra o venres 6 de outubro ás 12.30 horas esta conferencia a cargo de Antonio Carrascosa, xefe de Planificación e Decisión do Single Resolution Board.

Experiencias de internacionalización desde a Universidade da Coruña

25/08/2017

Os beneficiarios das primeiras axudas da Cátedra Luis Fernández Somoza botan a vista atrás para realizar un balance das súas estadías en diferentes universidades estranxeiras.

Publicado o listado de adxudicatarios da primeira convocatoria de axudas á internacionalización

20/06/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza vén de resolver a concesión de dez bolsas para a internacionalización dos estudos de Economía e Empresa. O listado de adxudicatarios pode consultarse aquí.

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre a primeira convocatoria de bolsas para a internacionalización

31/05/2017

Os interesados nas axudas económicas deberán cumprir unha serie de requisitos e seguir os trámites indicados nas bases da convocatoria, publicadas nesta mesma páxina web.