I+D+i News

Visita institucional da Facultade de Economía e Empresa á University of South Wales

15/11/2017

Os representantes da UDC presentaron en Cardiff os programas de mobilidade para profesorado financiados pola Cátedra Luis Fernández Somoza.

A FUAC lanza a segunda edición do programa Axentes de Innovación

30/10/2017

As dez empresas de acollida ofrecerán prácticas profesionais a dez mozos e mozas que veñen de recibir formación en materia de innovación na Fundación Universidade da Coruña.

A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona

27/09/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza celebra o venres 6 de outubro ás 12:30h esta conferencia a cargo de Antonio Carrascosa, xefe de Planificación e Decisión do Single Resolution Board.

Experiencias de internacionalización desde la Universidade da Coruña

25/08/2017

Los beneficiarios de las primeras ayudas de la Cátedra Luis Fernández Somoza echan la vista atrás para realizar un balance de sus estancias en diferentes universidades extranjeras.

Publicado o listado de adxudicatarios da primeira convocatoria de axudas á internacionalización

20/06/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza vén de resolver a concesión de dez bolsas para a internacionalización dos estudos de Econommía e Empresa. O listado de adxudicatarios pode consultarse aquí.

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre a primeira convocatoria de bolsas para a internacionalización

31/05/2017

Os interesados nas axudas económicas deberán cumprir unha serie de requisitos e seguir os trámites indicados nas bases da convocatoria, publicadas nesta mesma páxina web.

Trabajo con menores en riesgo y desamparo para su integración en la sociedad

27/03/2017

El Programa de evaliación y tratamiento de menores en situación de riesgo y desamparo fue diseñado por la Unidad de Investigación sobre Intervención y Cuidado Familiar (UIICF) y puesto en marcha mediante un convenio firmado en 2012 por la Xunta de Galicia y la Universidade da Coruña a través de la Fundación da Universidade da Coruña (FUAC).

Soluciones tecnológicas avanzadas para la empresa

27/03/2017

La transferencia de conocimiento y la innovación industrial son la esencia del Grupo Integrado de Ingeniería (GII), un grupo interdisciplinar de investigación aplicada en ingeniería que, desde su creación en 1999, se emplaza en el Campus de Ferrol de la Universidade da Coruña.

O Concello recoñece o labor das dez empresas seleccionadas pola FUAC

22/02/2017

O viveiro municipal de empresas Accede Papagaio acolleu o acto de peche do Programa de Axentes de Innovación 2016.

O 70% dos participantes continúa a súa actividade nas empresas de acollida

04/10/2016

De entre os titulados que permanecen vinculados ás entidades colaboradoras, un 72% vén de comezar prácticas remuneradas e un 28% ten asinado un contrato laboral.

Arranca a primeira edición do Programa de Axentes de Innovación

01/06/2016

O convenio entre Concello da Coruña e FUAC fomentará tanto a mellora da competitividade das empresas como a inserción laboral de mozos e mozas universitarios.