Novas I+D+i

A ministra Nadia Calviño participa na inauguración dos mestrados da Facultade de Economía e Empresa da UDC

04/10/2018

Ofrecerá a conferencia “Resiliencia da economía española nunha contorna de desaceleración global”, que terá lugar o 8 de outubro ás 10.00 horas no Salón de Graos da FEE

Aberto o prazo de preinscrición no Curso de Especialización en Cumprimento Legal e Privacidade

27/08/2018

As sesións académicas terán lugar na Facultade de Dereito da Universidade da Coruña entre o 20 de setembro e o 21 de decembro.

Grande afluenza de público na conferencia organizada pola Cátedra Luis Fernández Somoza

20/04/2018

O expresidente do Parlamento Europeo, Josep Borrell, describiu na Facultade de Economía e Empresa “un panorama bastante incerto” con respecto ao futuro da Unión Europea.

Josep Borrell disertará na Universidade da Coruña sobre “O futuro do Euro”

09/04/2018

A conferencia, organizada pola Cátedra Luis Fernández Somoza, terá lugar o 16 de abril ás 19 horas no Salón de Graos da Facultade de Economía e Empresa.

Erasmo e a internacionalización

16/03/2018

O director da Cátedra Luis Fernández Somoza, Carlos Estévez Mengotti, fala sobre a internacionalización das universidades neste artículo.

Aberta a segunda convocatoria de axudas á internacionalización de alumnado e profesorado

23/02/2018

A Cátedra Luis Fernández Somoza publica as bases para a solicitude de bolsas destinadas tanto a profesorado e persoal investigador como a alumnado da Facultade de Economía e Empresa da Universidade da Coruña.

Luis Ventoso ofrece a conferencia “Efectos do BREXIT na economía europea”

16/02/2018

Enmarcada na pata divulgativa da Cátedra Luis Fernández Somoza, o relatorio terá lugar o venres 23 de febreiro, ás 13.00 horas, no Salón de Graos da Facultade de Economía e Empresa da UDC.

A CE alerta sobre a escasa porcentaxe de profesores estranxeiros nos claustros dos campus universitarios

26/01/2018

Desde a Universidade da Coruña, a Cátedra Luis Fernández Somoza impulsa a mobilidade de docentes e estudantes para favorecer a internacionalización dos estudos de Economía e Empresa.

Visita institucional da Facultade de Economía e Empresa á University of South Wales

15/11/2017

Os representantes da UDC presentaron en Cardiff os programas de mobilidade para profesorado financiados pola Cátedra Luis Fernández Somoza.

A FUAC lanza a segunda edición do programa Axentes de Innovación

30/10/2017

As dez empresas de acollida ofrecerán prácticas profesionais a dez mozos e mozas que veñen de recibir formación en materia de innovación na Fundación Universidade da Coruña.

A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona

27/09/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza celebra o venres 6 de outubro ás 12.30 horas esta conferencia a cargo de Antonio Carrascosa, xefe de Planificación e Decisión do Single Resolution Board.

Experiencias de internacionalización desde a Universidade da Coruña

25/08/2017

Os beneficiarios das primeiras axudas da Cátedra Luis Fernández Somoza botan a vista atrás para realizar un balance das súas estadías en diferentes universidades estranxeiras.

Publicado o listado de adxudicatarios da primeira convocatoria de axudas á internacionalización

20/06/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza vén de resolver a concesión de dez bolsas para a internacionalización dos estudos de Economía e Empresa. O listado de adxudicatarios pode consultarse aquí.

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre a primeira convocatoria de bolsas para a internacionalización

31/05/2017

Os interesados nas axudas económicas deberán cumprir unha serie de requisitos e seguir os trámites indicados nas bases da convocatoria, publicadas nesta mesma páxina web.

Traballo con menores en risco e desamparo para a súa integración na sociedade

27/03/2017

Programa de avaliación e tratamento de menores en situación de risco e desamparo foi deseñado pola Unidade de Investigación sobre Intervención e Coidado Familiar (UIICF) e posto en marcha mediante un convenio asinado en 2012 pola Xunta de Galicia e a Universidade da Coruña a través da Fundación da Universidade da Coruña (FUAC).

Solucións tecnolóxicas avanzadas para a empresa

27/03/2017

A transferencia de coñecemento e a innovación no entorno industrial son a esencia do Grupo Integrado de Ingeniería (GII), un grupo interdisciplinar de investigación aplicada en enxeñaría que, desde a súa creación en 1999, emprázase no Campus de Ferrol da Universidade da Coruña.

O Concello recoñece o labor das dez empresas seleccionadas pola FUAC

22/02/2017

O viveiro municipal de empresas Accede Papagaio acolleu o acto de peche do Programa de Axentes de Innovación 2016.

O 70% dos participantes continúa a súa actividade nas empresas de acollida

04/10/2016

De entre os titulados que permanecen vinculados ás entidades colaboradoras, un 72% vén de comezar prácticas remuneradas e un 28% ten asinado un contrato laboral.

Arranca a primeira edición do Programa de Axentes de Innovación

01/06/2016

O convenio entre Concello da Coruña e FUAC fomentará tanto a mellora da competitividade das empresas como a inserción laboral de mozos e mozas universitarios.