VI edición Premio ao Mellor TFG Aplicado da FIC

08/04/2021

La VI edición del PREMIO TFG de la FIC está patrocinado por Aldaba, Everis, Imatia e Inycom. Con el propósito de premiar los mejores trabajos de fin de Grado, la Facultad de Informática convoca el sexto premio al mellor trabajo de fin de grao defendido en el curso 2019/20, en los que colaboran el Citic e FUAC.

Los premios son de 1.500€ para el ganador y dos accésit de 500€. Siendo los candidatos en esta edición:

• Bieito Beceiro Fernández - “Parallel-FST: Aceleración de algoritmos de selección de características mediante computación paralela"
  • Francisco Bretal Ageitos - “Plataforma para a xestión de proxectos de etiquetado de mostras de fitoplancto”
  • Andrés Molares Ulloa - “Sistema para o asesoramento en peches preventivos na ría de Vigo por mor de biotoxinas lipofílicas”
  • Diego Suárez García - “Ferramenta para avaliar o dano producido no ADN espermático de centola a través da análise de células cometa”
  • Noé Vila Muñoz - “Aplicación móbil para a realización e seguimento de rutinas en nenos/as con TEA”

Mañana 9 de abril de 2021 a las 10:00 se retransmitirá la sesión a través de teams

Más información sobre el premio y finalistas

#ptfgFIC #talentoFIC