FUAC. Comunicación. Actualidade

O dereito da instalación de parques eólicos a debate

23/11/2021

A Facultade de Dereito da Universidade da Coruña acollerá o vindeiro venres 10 de decembro unha xornada sobre "O dereito da instalación de parques eólicos a debate" organizada pola Cátedra de Dereito Local".

Dereito contra cultura? Unha relación conflitiva a debate

19/05/2021

O Consello da Cultura Galega en Santiago de Compostela acollerá o vindeiro 9 de xuño de 2021 unha xornada “Dereito contra cultura?” organizada pola Cátedra de Dereito Local e financiada pola Deputación da Coruña.

Un novo modelo de residencias da terceira idade? Propostas de sustentabilidade asistencial

16/12/2020

A Cátedra de Dereito Local organizou o 11 de decembro de 2020 a xornada sobre sobre Un novo modelo de residencias para a terceira idade? Propostas de sustentabilidade asistencial.

Seminario sobre un novo modelo de residencias para a terceira idade? Propostas de sustentabilidade asistencial

01/12/2020

Tratase dunha xornada organizada pola Cátedra de Dereito Local, onde se debatirá sobre a sustentabilidade do noso actual modelo de residencias para maiores.

A Deputación da Coruña a través da Cátedra de Dereito Local da UDC editará unha recompilación de relatorios de expertos en innovación rural

28/10/2020

O proxecto será co-dirixido polos profesores Francisco Javier Sanz Larruga da UDC, e Luis Míguez Macho da USC .

A Cátedra de Dereito Local programa novos cursos dentro da súa acción formativa e investigadora

09/10/2020

A sede da Deputación acolleu hoxe a reunión da Comisión de Seguimento, onde se presentaron as accións que se han realizar durante este ano, entre eles algún dos temas que se abordarán son os efectos da pandemia na xestión local e sustentabilidade dos modelos residenciais de atención a terceira idade.

A Cátedra de Dereito Local participa nun seminario sobre dinamización rural

14/12/2019

Celebrarase o 14 e 15 de novembro na Facultade de Dereito

A Cátedra de Dereito Local organiza dúas xornadas no mes de xuño

21/06/2019

Terán lugar no salón de graos da Facultade de Dereito e son de entrada libre e gratuíta.

A Cátedra de Dereito Local achégase ás relacións xurídicas e os sistemas penal e administrativo de control da Administración Local

06/10/2018

A Cátedra de Dereito Local desenvolveu unhas xornadas nas que tratou as relacións xurídicas e os sistemas penal e administrativo de control da Administración Local. As actividades, desenvolvidas os días 4 e 5, na Facultade de Dereito, abordaron o control da actuación administrativa das entidades locais.

A Cátedra de Dereito Local achegase á Lei de Protección dos Datos Persoais no entorno das entidades locais

13/07/2018

Xornada sobre “A protección de datos persoais no Regulamento UE 2016/679 e no Proxecto de Lei Orgánica de Protección de Datos: dereitos e obrigas para as entidades locais”.

A Cátedra de Dereito Local trata a Lei de Benestar Animal

20/04/2018

O novo réxime do benestar en Galicia a debate nunha xornada de estudo da lei e a súa incidencia sobre as Administracións Locais.

A Cátedra de Dereito Local desenvolve a xornada "Cando a lei vai de festas"

02/03/2018

A Facultade de Socioloxía da UDC acolleu a xornada da cátedra de Dereito Local "Cando a lei vai de festas", en torno ao marco legal das verbenas en Galicia.

A Cátedra de Dereito Local sobre a contratación pública e a nova lei de contratos do sector público e boa administración.

09/11/2017

O salón de actos da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña acolleu os pasados 9 e 10 de novembro de 2017 as xornadas en torno a publicación da Lei 9/2017 de contratos do sector público que ven de publicarse no BOE o mesmo día 9, e que entrará en vigor o vindeiro mes de febreiro. Esta lexislación incorporou algunhas novidades en materia de contratación pública que inciden sobre dúas institucións laborais: as contratas ou subcontratas de obras e servizos e a sucesión de empresas.

A Universidade e a Deputación crean a Cátedra de Dereito Local

17/10/2017

A deputación acolleu a reunión constitutiva da Cátedra de Dereito Local da Universidade. Centrarase en actividades de formación, investigación e difusión en temas relacionados coa administración municipal.