FUAC. Comunicación. Actualidade

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC patrocina a cuarta edición do curso sobre economía circular no marco da Axenda 2030

03/11/2021

Os profesores María Carreiro e Cándido López presentarán ao alumnado o proxecto de construcións de traballo sustentables durante a sesión do 26 de novembro, dedicada á innovación social.

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible comprometida co sector agrario galego

25/10/2021

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento sostible impulsa o desenvolvemento de construccións de traballo sostibles para explotacións agropecuarias, centrando o proxecto nas contrucións de pequena escala que acompañan o traballo nunha parcela agrícola.

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sustentable investigan a rexeneración do chan deteriorado pola plantación intensiva de eucalipto

28/09/2021

Os experimentos céntranse na rexeneración do chan de monocultivo de eucalipto con biomasa de proximidade para plantexar nel unha sucesión de cultivos. Os resultados preliminares dos ensaios, que se extenderán ata finais do 2021, indican que é compatible o cultivo de determinados alimentos nas plantacións de eucalipto.

Entrega dos II Premios a Proxectos de Innovación Docente en Aprendizaxe-Servizo da Universidade da Coruña

10/09/2021

A Cátedra  Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sustentable patrocina os II Premios a Proxectos de Innovación Docente en Aprendizaxe-Servizo da Universidade da Coruña na súa modalidade de Sustentabilidade.

A Cátedra HR-UDC de Desenvolvemento Sostible presenta as súas actividades nunha xuntanza orzanizada polo Concello da Coruña

13/05/2021

A Cátedra HR-UDC de Desenvolvemento Sostible presenta a súas actividades nunha xuntanza entre municipios organizado polo Concello de A Coruña no marco do evento Del huerto a la Ciudad.

A Cátedra HR-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocina a terceira edición do curso Sustentabilidade na era do Big Data

03/05/2021

A Cátedra HR-UDC de Desenvolvemento Sostible dirixida por Angel S. Fernández Castro patrocina o curso “Sustentabilidade na era do Big Data (3ª edición).

A economía circular no marco da Axenda Mundial 2030 e o cumprimento de Desenvolvemento Sostible nº 12 (3ª Edición)

26/10/2020

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvovemento Sostible e coa colaboración de Ecoembes impulsan o curso sobre a Economía Circular no marco da axenda mundial 2030 e o cumprimento do obxectivo de desenvolvemento sostible nº 12 (3ª edición).

Conferencia inaugural do curso 2020-2021 da Facultade de Economía e Empresa

22/10/2020

O Conselleiro Delegado de Corporación Hijos de Rivera, Ignacio Rivera, impartiu a conferencia inaugural deste curso da Facultade de Economía e Empresa.

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible involucrase no Proxecto ASAMEC

06/10/2020

O proxecto ASAMEC (Agricultura Sintrópica Aplicada a Modelos de Economía Circular) concentra gran parte dos seus esforzos na xeración de chan e cultivos valorizando residuos leñosos procedentes de silvicultura e viticultura.

Convocatoria da primeira edición do premio á mellor Tese Doutoral en Desenvolvemento Sostible

05/10/2020

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvento Sostible, impulsada pola Corporación Hijos de Rivera e a Universidade de A Coruña, convoca a primeira edición do premio Cátedra Hijos de Rivera-UDC  á mellor Tese Doutoral en Desenvolvemento Sostible.

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocina o curso online

17/02/2020

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocinará íntegramente os certificados dos 100 primeiros usuarios do dominio @udc.es que rematen o curso online "Sostenibilidade na era do Big Data (2ª edición)".

A economía circular no marco da Axenda Mundial 2030 e o cumprimento do Obxectivo de Desenvolvemento Sostible nº 12 (2ª Edición)

08/11/2019

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible e Ecoembes grazas a súa colaboración levouse a cabo o Curso sobre a Economía Circular no marco da axenda mundial 2030 e o cumprimiento do obxectivo de desenvolvemento sostible nº 12 (2ª edición).

A Universidade e Estrella Galicia impulsan a Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible

14/02/2019

A Universidade da Coruña e Estrella Galicia presentan hoxe a cátedra Hijos de Rivera de Desenvolvemento Sostible.