A Cátedra Epifanio Campo organiza unha nova edición do curso de xestor de residuos

06/05/2024

O Curso de Xestor de Residuos: a actividade profesional verde está organizado pola Cátedra Epifanio Campo, impulsada polo Grupo Rodonita. O obxectivo fundamental do Curso de Xestor de Residuos: a actividade profesional verde é introducir ao alumno nos coñecementos e competencias básicas necesarias no ámbito da xestión de residuos industriais, orientado cara a quen se estea expondo desenvolver no futuro esta actividade profesional.

Este curso, que se impartirá os días 18, 19, 22 e de xullo de 2024 na Escola Politécnica de Enxeñería de Ferrol (EPEF), está deseñado para aquelas persoas que queiran adquirir unha competencia profesional básica no ámbito da Xestión de Residuos Industriais, principalmente para estudantes e titulados universitarios con ou sen experiencia laboral que se expoñen participar profesionalmente desta actividade e profesionais do ámbito industrial que queiran iniciarse ou profundar na xestión de residuos.

As persoas interesadas en asistir poden inscribirse ata o 23 de xuño a través da seguinte ligazón (pica aquí).

Más información en https://www.rodonitamedioambiente.com/actividades-16