Novas I+D+i

Aberta a segunda convocatoria de axudas á internacionalización de alumnado e profesorado

23/02/2018

A Cátedra Luis Fernández Somoza publica as bases para a solicitude de bolsas destinadas tanto á internacionalización de profesorado e persoal investigador como a alumnado da Facultade de Economía e Empresa da Universidade da Coruña.

Consulta as bases das diferentes convocatorias:

Bolsas Luis Fernández Somoza para a mobilidade de profesorado estranxeiro.

Bolsas Luis Fernández Somoza para a mobilidade de profesores e investigadores estranxeiros.

Bolsas Luis Fernández Somoza para a mobilidade de profesorado en programas de doutoramento.

Bolsas Luis Fernández Somoza para a mobilidade de profesorado da Facultade de Economía e Empresa da Universidade da Coruña.

Bolsas Luis Fernández Somoza para a internacionalización dos estudos de Economía e Empresa.