FUAC. Comunicación. Actualidade

III Xornada da Cátedra SXD Galicia Activa: Exercicio físico en poboacións con necesidades específicas

27/10/2021

O vindeiro 16 de decembro de 2021 e en horario de 17:00 a 20:00 horas, terá lugar a III Xornada da Cátedra SXD Galicia Activa que leva por título "Exercicio físico en poblacións con necesidades específicas: embarazo, enfermidade crónica e discapacidade".

A importancia do exercicio físico para maiores e pequenos

26/08/2021

O director da Cátedra SXD Galicia Activa, Eliseo Iglesias Soler, participou o pasado 26 de agosto nas Mesas saudables Vegalsa Eroski de La Voz de Galicia para falar sobre os beneficios do exercicio e a actividade física en todas as idades.

Prórroga do convenio de colaboración que regula A Cátedra SXD Galicia Activa

21/07/2021

O convenio que regula A Cátedra SXD Galicia Activa prorrógase un ano máis. Esta cátedra púxoa en marcha a Secretaría Xeral para o Deporte a través da Fundación Deporte Galego e a Universidade da Coruña.

Accede as grabacións da II Xornada da Cátedra SXD Galicia Activa: Exercicio físico e envellecemento

01/03/2021

Podes visionar a charla que se mantivo o pasado mes de decembro da II Xornada da Cátedra Galicia Activa: Exercicio Físico e Envellecemento, evidencias sobre a efectividade de programas de intervención.

A Cátedra SXD Galicia Activa publica un artigo na revista Frontiers in Psychology

15/01/2021

A Cátedra SXD Galicia Activa acaba de publicar na revista Frontiers in Psychology o artigo "Percentiles and principal component analysis of physical fitness from a big sample of children an adolescents aged 6-18 years: the DAFIS project".

II Xornada da Cátedra SXD Galicia Activa: Exercicio físico e envellecemento

18/11/2020

Celebrarase o 17 de decembro de 2020 en horario de 17:00 a 20:00 horas e en formato virtual. As prazas son limitadas, requierese inscrición previa.

Resultados xornada “O exercicio e a condición física como marcadores integrais de saúde en idade escolar”

16/12/2019

Celebrada o pasado 28 de novembro, supuxo unha experiencia enriquecedora.

Un estudo da OMS sobre exercicio en mozos/as debuxa xeración con sobrepeso atada a unha pantalla

22/11/2019

A OMS publica os resultados do maior estudo realizado sobre o exercicio en mozos e mozas.

Anuncio xornada "O exercicio e a condición física como marcadores integrais de saúde en idade escolar"

19/11/2019

Celebrarase o próximo xoves 28 de novembro de 2019 no salón de actos da Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física da UDC.

Presentación de resultados do informe DAFIS elaborado dende a Cátedra SXD Galicia Activa no Congreso Internacional CAPAS

19/11/2019

A Cátedra SXD Galicia Activa participou no Congreso Internacional CAPAS celebrado en Huesca.