Novas I+D+i

Resultados xornada “O exercicio e a condición física como marcadores integrais de saúde en idade escolar”

16/12/2019

Celebrada o pasado 28 de novembro, supuxo unha experiencia enriquecedora.

Un estudo da OMS sobre exercicio en mozos/as debuxa xeración con sobrepeso atada a unha pantalla

22/11/2019

A OMS publica os resultados do maior estudo realizado sobre o exercicio en mozos e mozas.

Anuncio xornada "O exercicio e a condición física como marcadores integrais de saúde en idade escolar"

19/11/2019

Celebrarase o próximo xoves 28 de novembro de 2019 no salón de actos da Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física da UDC.

Presentación de resultados do informe DAFIS elaborado dende a Cátedra SXD Galicia Activa no Congreso Internacional CAPAS

19/11/2019

A Cátedra SXD Galicia Activa participou no Congreso Internacional CAPAS celebrado en Huesca.