FUAC. Comunicación. Actualidade

A coordinadora do Estudo Galiat-Galicia, a Dra. Mar Calvo Malvar falou sobre a dieta atlántica na Universidade da Coruña

30/10/2023

A Universidade Senior da UDC acolleu o venres 27 de outubro de 2023 nas instalacións da Universidade Senior da UDC (Paseo de Ronda 47 1º, A Coruña). a conferencia “Dieta Atlántica: Saúde, Sustentabilidade e Cultura”, impartida pola Coordinadora do Estudo Galiat-Galicia, Alimentación Atlántica, a Dra. Mar Calvo Malvar, na que asistiron un centenar de persoas interesadas en coñecer algo máis sobre #alimentacion saudable, organizada pola Cátedra Vegalsa Eroski en colaboración coa Universidade Sénior da Coruña no marco das actividades de Outubro Saudable 2023.

A coordinadora do Estudio Galiat-Galicia a Dra. Mar Calvo Malvar falará sobre a dieta atlántica na Universidade da Coruña

16/10/2023

A Universidade Senior da UDC en colaboración coa Cátedra Vegalsa Eroski organizan a actividade "Almorzo Saudable" que terá lugar o venres, 27 de outubro de 2023, no marco do programa de actividades do Outubro Saudable 2023 na Universidade Sénior da Coruña.

O Concello de Carballo acolleu a presentación do programa para maiores de 50 anos de democratización de coñecemento da Universidade Sénior da Coruña

05/10/2023

Baixo o lema Compartir experiencias e coñecementos, chega a Carballo por primeira vez (en Zas e outros puntos leva cinco anos) a Universidade Sénior, un programa de «democratización do coñecemento» para maiores de 50 anos, aos que non se lles pide ningún requisito máis que a idade e o interese por saber.

Entrevista a Fernando González-Laxe, catedrático de Economía Aplicada na Facultade de Economía e Empresa da UDC

01/08/2023

"La creación de las universidades de A Coruña y Vigo fueron un paso decisivo para el progreso de Galicia"

Antes de rematar o presente curso académico el presente curso académico 2022-2023, o profesor Fernando González-Laxe, catedrático de Economía Aplicada na Facultade de Economía e Empresa da UDC, impartiu o 10 de maio a súa última clase baixo o título  "De la economía a la resiliencia y la atractividad regional" tras 45 años de docencia e de servizo público prestado desde as aulas e desde os numerosos cargos exercidos na súa faceta política. Nesta entrevista anima á comunidade universitaria e especialmente ao alumnado a “pensar por sí mismos y de manera permanente” e a apostar con decisión polo desenvolvemento da creatividade, e o fomento do talento e a tolerancia. Da un consello á clase política: “a los puestos públicos hay que ir estudiado, y no a estudiar”.

Fernando González Laxe imparte este mércores a súa última clase como profesor da UDC

10/05/2023

O Centro Sociocultural de Baio acolleu a presentación da quinta edición do programa universitario para Maiores da Universidade da Coruña

22/03/2023

Máis de cincuenta persoas (maiores de 50 anos) procedentes de 7 concellos da Costa da Morte acudiron o mércores 22 de febreiro de 2023 á apertura dos cursos da quinta edición da Universidade Senior en Baio. O acto inaugural correu a cargo da directora da Universidade Senior da UDC, Matilde García; a directora de Planificación Académica, Nancy Vázquez; a adxunta á dirección, Susana Iglesias; e o alcalde de Zas, Manuel Muíño. O plan formativo, que conta con 55 alumnos nesta edición,  está composto por tres módulos de arte e sociedade, ciencia e tecnoloxía e saúde e benestar onde se tratan asuntos moi variados, desde Goya a geobotánica e nutrición. Le aquí a noticia completa.