FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña e o Clúster audiovisual impulsan a creación de platós na Cidade das TIC de A Coruña

23/10/2023

A Cidade das TIC, a antiga fábrica de armas, prepárase para acoller un estudio de grandes dimensións de realidade virtual, pero xa está a funcionar como set grazas a serie de Amazon Prime Operación Marea Negra, da que se estreou este luns a segunda tempada na TVG. O estudio está a construírse desde hai semanas con fondos da Deputación da Coruña e axudas europeas e aspira a converterse nunha instalación de referencia na industria audiovisual nacional. Pero a Universidade da Coruña (UDC), promotora da Cidade das TIC xunto ao Clúster TIC de Galicia, e o Clúster Audiovisual Gallego promoven tamén a creación doutros dous estudios tradicionais para a gravación e produción de series para televisión nas mesmas instalacións do futuro parque tecnolóxico situado na antiga fábrica de armas.

Entrevista a Fernando González-Laxe, catedrático de Economía Aplicada na Facultade de Economía e Empresa da UDC

01/08/2023

"La creación de las universidades de A Coruña y Vigo fueron un paso decisivo para el progreso de Galicia"

Antes de rematar o presente curso académico el presente curso académico 2022-2023, o profesor Fernando González-Laxe, catedrático de Economía Aplicada na Facultade de Economía e Empresa da UDC, impartiu o 10 de maio a súa última clase baixo o título  "De la economía a la resiliencia y la atractividad regional" tras 45 años de docencia e de servizo público prestado desde as aulas e desde os numerosos cargos exercidos na súa faceta política. Nesta entrevista anima á comunidade universitaria e especialmente ao alumnado a “pensar por sí mismos y de manera permanente” e a apostar con decisión polo desenvolvemento da creatividade, e o fomento do talento e a tolerancia. Da un consello á clase política: “a los puestos públicos hay que ir estudiado, y no a estudiar”.

A FUAC participa na XIII edición da Feria de Emprego da Cámara de Comercio

29/05/2023

Volve a Feira de Emprego, a Cámara organiza a XIII Edición da Feira de Emprego que terá lugar o próximo 30 de maio de 2023 no Fórum Carballo. Un ano máis a FUAC participará como en anteriores edicións. Esperámosvos!!

O Concello da Coruña presenta o Observatorio Turístico no que colabora a UDC e a Fundación Universidade da Coruña

06/03/2023

A alcaldesa, Inés Rey, presenta o Observatorio Turístico como unha ferramenta clave para “facer da Coruña unha das grandes potencias do sector”. O estudo en marcha permite monitorizar en tempo real diferentes datos de interese para implantar melloras e potenciar os puntos mellor valorados.

Imaxe xerada por IA

Expertos en urbanismo e territorio destacan a importancia de incluír a emerxencia climática no redeseño das cidades portuarias

27/01/2023

Investigadores e docentes expertos en urbanismo e territorio están reunidos hoxe no Museo de Belas Artes de Coruña no 4º Encontro AUoT organizado pola Área de Urbanística e Ordenación do Territorio, integrado no Departamento de Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Coruña. Está tendo lugar a mesa de debate “Paisaje y emergencia climática: las ciudades portuarias como ejemplo” na que participan, por parte da ETSAC, os arquitectos Enrique Seoane Prado e Cristina García Fontán; pola Escola Politécnica Superior de Alicante, a arquitecta Clara García Mayor; e pola Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Málaga, a arquitecta Juana María Sánchez Gómez.

Remata o 4º Encontro AUoT promovido desde a UDC

27/01/2023

“A paisaxe e a emerxencia climática: as cidades portuarias como exemplo”, a debate nunhas xornadas promovidas desde a UDC

25/01/2023

A Área de Urbanística e OT do Departamento de Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición da Escola Técnica Superior de Arquitectura da UDC organiza mañá xoves 26 e o venres 27 o 4º Encontro AUoT de Profesorado da Área de Urbanística e Ordenación do Territorio.

Docentes e investigadores da área de Urbanística e Ordenación do Territorio a nivel nacional reunense o 26 e 27 de xaneiro na Coruña

17/01/2023

O Museo de Belas Artes de Coruña acollerá o vindeiro 26 e 27 de xaneiro de 2023 o 4º Encontro AUoT de profesorado da área Urbanística e Ordenación do Territorio, organizado polo Departamento de Proxectos Arquitectónicos Urbanismo e Composición (DPAUC) da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Coruña e do grupo de investigación Galicia, Ciudad e Territorio (GCeT). Estas xornadas científicas, nas que participan docentes e investigadors da área de Urbanística e Ordenación do Territorio a nivel nacional, están dirixidas a docentes e investigadores da área de Urbanística e Ordenación do Territorio, así como a amantes da arquitectura. O prazo de inscrición para asistir en modalidade presencial ou en liña está aberto ata o xoves 19 de xaneiro.

AESIA. Unha decisión equilibrada para un camiño transformador

05/12/2022

A nova sede da Axencia Estatal de Supervisión da Intelixencia Artificial (AESIA) situarase na Coruña.

Le aquí a noticia completa

O 4º Encontro Estatal do Profesorado da Área de Urbanística e Ordenación do Territorio celebrarase en A Coruña en 2023

01/12/2022

O 26 e 27 de xaneiro de 2023, o Museo de Belas Artes da Coruña acollerá o 4º Encontro  (AUoT) de profesorado da Área de Urbanística e Ordenación do Territorio.