FUAC. Comunicación. Actualidade

Concedida a bolsa de formación da Cátedra HM de Traumatoloxía do Deporte

12/01/2024

A Cátedra HM de Traumatoloxía do Deporte da UDC resolveu a convocatoria de bolsas de formación para o curso 2023-2024, que ofrece a licenciados en medicina con interese na Traumatoloxía do Deporte a posibilidade de realizar unha formación específica neste campo nun centro de referencia nacional e internacional.

Xa está aberta a VII convocatoria de bolsas de formación da Cátedra HM-UDC

20/09/2023

Cátedra de Traumatoloxía do Deporte da UDC lanza unh nova convocatoria de bolsas de formación para licenciados en medicina especializada en traumatoloxía do deporte. O obxectivo das becas é favorecer á formación de médicos con interese na Traumatoloxía do Deporte que non tivesen unha formación específica dentro do seu programa de estudos de Medicina nin nas diferentes especialidades médicas vía M.I.R.. O prazo de recepción de solicitudes permanecerá aberto ata o 15 de novembro de 2023.

Finalizado o segundo curso de deseño e desenvolvemento de xemelgos dixitais da Cátedra Ghenova de Industria 4.0

19/04/2023

A Cátedra Ghenova de Industria 4.0 finalizou a segunda edición do curso de Introdución ao Xemelgo Dixital con AMESIM, impartido por Pedro José Trueba Martínez, Enxeñeiro Informático e Doutor pola Universidade da Coruña e Jaouad Ezzannouny Hakam, Enxeñeiro Naval e Oceánico pola Escola Politécnica Superior de Ferrol.

A Cátedra HM-UDC convoca a sexta edición de bolsas de formación en Traumatoloxía do Deporte e premio á mellor publicación do ano 2022

02/03/2023

A Cátedra HM-UDC lanza unha nova convocatoria de bolsas de formación para licenciados en medicina especializada en traumatoloxía do deporte e convoca o premio á mellor publicación científica do ano 2022 en Traumatoloxía do Deporte. O prazo de recepción de solicitudes da bolsa de formación está aberto ata o 15 de maio de 2023 e para presentarse ao premio á mellor publicación ata o 30 de maio de 2023.

A Fundación Universidade da Coruña publica a memoria de actividades 2021

02/12/2022

É o resultado das actividades da FUAC desenvolvidas durante os anos 2020 e 2021 pola Fundación Universidade da Coruña. Consulta aquí a memoria de actividades 2021.