Actualidade

María Parga Landa ofrece a conferencia : “A Tecnoloxía Blockchain e o Consorcio Alastria, unha oportunidade para España"

02/10/2019

11 Outubro 2019

Celebrarase o venres 11 de outubro ás 12:00 horas no Salón de Graos da Facultade de Economía e Empresa.

O experto internacional en ciberseguridade David Finn ofrece unha conferencia na UDC

26/03/2019

Baixo o título The new approach to cleaning up the internet, o relatorio do director executivo da organización CleanApps.org tivo lugar na Facultade de Economía e Empresa o 21 de marzo.

A ministra Nadia Calviño participa na inauguración dos mestrados da Facultade de Economía e Empresa da UDC

04/10/2018

Ofrecerá a conferencia “Resiliencia da economía española nunha contorna de desaceleración global”, que terá lugar o 8 de outubro ás 10.00 horas no Salón de Graos da FEE

Grande afluenza de público na conferencia organizada pola Cátedra Luis Fernández Somoza

20/04/2018

O expresidente do Parlamento Europeo, Josep Borrell, describiu na Facultade de Economía e Empresa “un panorama bastante incerto” con respecto ao futuro da Unión Europea.

Josep Borrell disertará na Universidade da Coruña sobre “O futuro do Euro”

09/04/2018

A conferencia, organizada pola Cátedra Luis Fernández Somoza, terá lugar o 16 de abril ás 19 horas no Salón de Graos da Facultade de Economía e Empresa.

Erasmo e a internacionalización

16/03/2018

O director da Cátedra Luis Fernández Somoza, Carlos Estévez Mengotti, fala sobre a internacionalización das universidades neste artículo.

Luis Ventoso ofrece a conferencia “Efectos do BREXIT na economía europea”

16/02/2018

Enmarcada na pata divulgativa da Cátedra Luis Fernández Somoza, o relatorio terá lugar o venres 23 de febreiro, ás 13.00 horas, no Salón de Graos da Facultade de Economía e Empresa da UDC.

A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona

27/09/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza celebra o venres 6 de outubro ás 12.30 horas esta conferencia a cargo de Antonio Carrascosa, Xefe de Planificación e Decisión do Single Resolution Board.

A Cátedra Luis Fernández Somoza apoiará a saída de estudantes

30/05/2017

6 febreiro de 2017

A Universidade da Coruña e Luis Fernández asinaron un convenio de colaboración.