FUAC. Comunicación. Actualidade

O Concello da Coruña presenta o Observatorio Turístico no que colabora a UDC e a Fundación Universidade da Coruña

06/03/2023

A alcaldesa, Inés Rey, presenta o Observatorio Turístico como unha ferramenta clave para “facer da Coruña unha das grandes potencias do sector”. O estudo en marcha permite monitorizar en tempo real diferentes datos de interese para implantar melloras e potenciar os puntos mellor valorados.

Imaxe xerada por IA

A Cátedra Vegalsa Eroski da UDC e a editorial UOC lanzan a colección editorial Comunicación 2030

10/02/2023

A Cátedra Vegalsa Eroski e a Universitat Oberta de Catalunya coeditarán unha nova colección de libros sobre comunicación

21/11/2022

Cátedra Vegalsa-Eroski da Universidade da Coruña e a UOC editarán a colección de libros titulada “Comunicación y Agenda 2030”. A colección conformarana dezasete títulos, onde se ofrecerán reflexións, análises ou experiencias desde temáticas e puntos de vista diferentes.