FUAC. Comunicación. Actualidade

Expertos en urbanismo e territorio destacan a importancia de incluír a emerxencia climática no redeseño das cidades portuarias

27/01/2023

Investigadores e docentes expertos en urbanismo e territorio están reunidos hoxe no Museo de Belas Artes de Coruña no 4º Encontro AUoT organizado pola Área de Urbanística e Ordenación do Territorio, integrado no Departamento de Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Coruña. Está tendo lugar a mesa de debate “Paisaje y emergencia climática: las ciudades portuarias como ejemplo” na que participan, por parte da ETSAC, os arquitectos Enrique Seoane Prado e Cristina García Fontán; pola Escola Politécnica Superior de Alicante, a arquitecta Clara García Mayor; e pola Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Málaga, a arquitecta Juana María Sánchez Gómez.

Remata o 4º Encontro AUoT promovido desde a UDC

27/01/2023

“A paisaxe e a emerxencia climática: as cidades portuarias como exemplo”, a debate nunhas xornadas promovidas desde a UDC

25/01/2023

A Área de Urbanística e OT do Departamento de Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición da Escola Técnica Superior de Arquitectura da UDC organiza mañá xoves 26 e o venres 27 o 4º Encontro AUoT de Profesorado da Área de Urbanística e Ordenación do Territorio.

Docentes e investigadores da área de Urbanística e Ordenación do Territorio a nivel nacional reunense o 26 e 27 de xaneiro na Coruña

17/01/2023

O Museo de Belas Artes de Coruña acollerá o vindeiro 26 e 27 de xaneiro de 2023 o 4º Encontro AUoT de profesorado da área Urbanística e Ordenación do Territorio, organizado polo Departamento de Proxectos Arquitectónicos Urbanismo e Composición (DPAUC) da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Coruña e do grupo de investigación Galicia, Ciudad e Territorio (GCeT). Estas xornadas científicas, nas que participan docentes e investigadors da área de Urbanística e Ordenación do Territorio a nivel nacional, están dirixidas a docentes e investigadores da área de Urbanística e Ordenación do Territorio, así como a amantes da arquitectura. O prazo de inscrición para asistir en modalidade presencial ou en liña está aberto ata o xoves 19 de xaneiro.

O 4º Encontro Estatal do Profesorado da Área de Urbanística e Ordenación do Territorio celebrarase en A Coruña en 2023

01/12/2022

O 26 e 27 de xaneiro de 2023, o Museo de Belas Artes da Coruña acollerá o 4º Encontro  (AUoT) de profesorado da Área de Urbanística e Ordenación do Territorio.