FUAC. Comunicación. Actualidade

A coordinadora do Estudo Galiat-Galicia, a Dra. Mar Calvo Malvar falou sobre a dieta atlántica na Universidade da Coruña

30/10/2023

A Universidade Senior da UDC acolleu o venres 27 de outubro de 2023 nas instalacións da Universidade Senior da UDC (Paseo de Ronda 47 1º, A Coruña). a conferencia “Dieta Atlántica: Saúde, Sustentabilidade e Cultura”, impartida pola Coordinadora do Estudo Galiat-Galicia, Alimentación Atlántica, a Dra. Mar Calvo Malvar, na que asistiron un centenar de persoas interesadas en coñecer algo máis sobre #alimentacion saudable, organizada pola Cátedra Vegalsa Eroski en colaboración coa Universidade Sénior da Coruña no marco das actividades de Outubro Saudable 2023.

A coordinadora do Estudio Galiat-Galicia a Dra. Mar Calvo Malvar falará sobre a dieta atlántica na Universidade da Coruña

16/10/2023

A Universidade Senior da UDC en colaboración coa Cátedra Vegalsa Eroski organizan a actividade "Almorzo Saudable" que terá lugar o venres, 27 de outubro de 2023, no marco do programa de actividades do Outubro Saudable 2023 na Universidade Sénior da Coruña.