FUAC. Comunicación. Actualidade

III Convocatoria Premios Cátedra HM de Traumatoloxía do Deporte

26/08/2021

Aberta a terceira convocatoria de Premios da Cátedra HM Traumatoloxía do Deporte. Nesta ocasión haberá premios para a mellor Tese Doutoral e para o mellor TFM.

Cinco mobilidades financiadas pola Cátedra Luis Fernández Somoza regresan de Widener University (US) e de University of South Wales (UK)

22/07/2020

Os 5 estudantes da Facultade de Economía e Empresa da Universidade de A Coruña da convocatoria de 2020 tiveron que adiantar o seu regreso debido á extensión da pandemia COVID-19. A pesar diso o balance que realizan é moi satisfatorio.

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre unha nova convocatoria de becas para profesorado

06/02/2020

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre tres novas convocatorias dirixidas a proferosres/investigadores.

Finalizadas as estancias no estranxeiro financiadas pola Cátedra Luis Fernández Somoza

03/10/2019

Os estudantes beneficiarios das axudas á internacionalización concedidas pola Cátedra Luis Fernández Somoza xa regresaron tralas súas estancias no estranxeiro.

A profesora da Facultade de Economía e Empresa Rosa Mariz, I Premio Profesorado Internacional da UDC

01/07/2019

A docente asegura que parte do galardón corresponde á Cátedra Luís Fernández Somoza polo seu apoio á internacionalización de estudos.

A Cátedra Luis Fernández Somoza colabora no Congreso ACEDE coa participación de Dr. Sibin Wu

18/06/2019

A Facultade de Economía e Empresa da UDC é a sede do encontro para o fomento do avance do coñecemento sobre a Economía e a Dirección da Empresa a través do debate e a crítica construtiva.

Sete alumnos de Economía e Empresa contan con axudas á internacionalización para o curso 2018/2019

18/06/2019

A Cátedra Luis Fernández Somoza vén de resolver a primeira convocatoria de axudas a estudantes e mantén aberto o programa para docentes e investigadores.

Profesores de seis universidades estranxeiras imparten docencia na Facultade de Economía e Empresa

14/12/2018

As convocatorias da Cátedra Luis Fernández Somoza dirixidas á mobilidade de profesorado estranxeiro permiten traer á UDC a docentes de Portugal, Irlanda, Austria, Alemania, Suecia e Venezuela.

Erasmo e a internacionalización

16/03/2018

O director da Cátedra Luis Fernández Somoza, Carlos Estévez Mengotti, fala sobre a internacionalización das universidades neste artículo.

Aberta a segunda convocatoria de axudas á internacionalización de alumnado e profesorado

23/02/2018

A Cátedra Luis Fernández Somoza publica as bases para a solicitude de bolsas destinadas tanto a profesorado e persoal investigador como a alumnado da Facultade de Economía e Empresa da Universidade da Coruña.

A CE alerta sobre a escasa porcentaxe de profesores estranxeiros nos claustros dos campus universitarios

26/01/2018

Desde a Universidade da Coruña, a Cátedra Luis Fernández Somoza impulsa a mobilidade de docentes e estudantes para favorecer a internacionalización dos estudos de Economía e Empresa.

Visita institucional da Facultade de Economía e Empresa á University of South Wales

15/11/2017

Os representantes da UDC presentaron en Cardiff os programas de mobilidade para profesorado financiados pola Cátedra Luis Fernández Somoza.

Experiencias de internacionalización desde a Universidade da Coruña

25/08/2017

Os beneficiarios das primeiras axudas da Cátedra Luis Fernández Somoza botan a vista atrás para realizar un balance das súas estadías en diferentes universidades estranxeiras.

Publicado o listado de adxudicatarios da primeira convocatoria de axudas á internacionalización

20/06/2017

A Cátedra Luis Fernández Somoza vén de resolver a concesión de dez bolsas á internacionalización dos estudos de Economía e Empresa. O listado pode consultarse aquí.

A Cátedra Luis Fernández Somoza abre a primeira convocatoria de bolsas para a internacionalización

31/05/2017

Os interesados nas axudas económicas deberán cumprir unha serie de requisitos e seguir os trámites indicados nas bases da convocatoria, publicadas nesta mesma páxina web.

A Cátedra Luis Fernández Somoza apoiará a saída de estudantes

30/05/2017

6 febreiro de 2017

A Universidade da Coruña e Luis Fernández asinaron un convenio de colaboración.