FUAC. Comunicación. Actualidade

El Campus Industrial de Ferrol abre el plazo para solicitar plaza en la segunda edición del Campamento Tecnológico de Verano do 2024

26/04/2024

O  Campamento Volemos!, organizado polo Campus Industrial de Ferrol conta nesta edición con 60 prazas para niñ@s de entre 6 e 16 anos e desenvolverase do 24 oa 28 de xuño en horario de 9:00h a 14:00h. O prazo de inscrición para o envío de solicitudes permanecerá aberto desde o mércores 1 de maio ata o  29 de maio de 2024.

Preto de 70 nenos e nenas de entre seis e 16 anos participan ao longo desta semana no Campamento Tecnolóxico de Verán do Campus Industrial de Ferrol

26/06/2023

Preto de 70 nenos e nenas de entre seis e 16 anos participan ao longo desta semana no Campamento Tecnolóxico de Verán que promove o Campus Industrial de Ferrol. Coa axuda e baixo a supervisión do alumnado e profesorado da Escola Universitaria de Deseño Industrial (EUDI) e da Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol (EPEF) a cativada tratará de resolver do xeito máis rápido e divertido posible diversos desafíos tecnolóxicos vinculados coa robótica, coa impresión 3D, coa programación e o mundo dos videoxogos, coa construción naval, coa electricidade ou mesmo coa mecánica.

Finalizado o segundo curso de deseño e desenvolvemento de xemelgos dixitais da Cátedra Ghenova de Industria 4.0

19/04/2023

A Cátedra Ghenova de Industria 4.0 finalizou a segunda edición do curso de Introdución ao Xemelgo Dixital con AMESIM, impartido por Pedro José Trueba Martínez, Enxeñeiro Informático e Doutor pola Universidade da Coruña e Jaouad Ezzannouny Hakam, Enxeñeiro Naval e Oceánico pola Escola Politécnica Superior de Ferrol.

A Cátedra Ghenova de Industria 4.0 organiza o curso básico de deseño e desenvolvemento de xemelgos dixitais

22/03/2023

Trátase dunha formación gratuíta dirixida aos alumnos matriculados en 4º curso do grao de Enxeñería Naval ou Enxeñería Industrial, ou en 2º curso do Máster de Enxeñería Industrial ou Enxeñería Naval, que se impartirá os días 21 e 28 de marzo e 11 de abril de 2023 de 9:00 a 12:00 na Escola Politécnica de Enxeñería de Ferrol. Aula de informática 2. Campus de Esteiro.

A Cátedra Ghenova-Universidade da Coruña organizará o IV Congreso Iberoamericano de Ingeniería Naval o vindeiro ano en Sevilla

18/10/2022

O encontro celebrarase en outubro de 2023 e suporá unha ponte marítima entre Europa e América, promovendo a industria naval entre ambos os dous continentes. Será o cuarto congreso destas características que se organice desde 1977.

Finalizado con éxito o primeiro curso da Cátedra Ghenova de Industria 4.0

19/05/2022

Durante o mes de abril e maio estudantes do Máster de Enxeñaría Industrial e Enxeñaría Naval recibiron formación no desenvolvemento de Xemelgo Dixital. Este curso forma parte do plan formativo da Cátedra Ghenova de Industria 4.0 que ten como obxectivo formar aos profesionais do futuro.

A UDC e a empresa GHENOVA apostan pola creación da Cátedra Ghenova-UDC de Industria 4.0.

18/01/2022

A Universidade da Coruña e a empresa GHENOVA asinan un convenio para a creación da Cátedra Ghenova-UDC de Industria 4.0.

Solucións tecnolóxicas avanzadas para a empresa

27/03/2017

A transferencia de coñecemento e a innovación no entorno industrial son a esencia do Grupo Integrado de Ingeniería (GII), un grupo interdisciplinar de investigación aplicada en enxeñaría que, desde a súa creación en 1999, emprázase no Campus de Ferrol da Universidade da Coruña.