FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña e o Clúster audiovisual impulsan a creación de platós na Cidade das TIC de A Coruña

23/10/2023

A Cidade das TIC, a antiga fábrica de armas, prepárase para acoller un estudio de grandes dimensións de realidade virtual, pero xa está a funcionar como set grazas a serie de Amazon Prime Operación Marea Negra, da que se estreou este luns a segunda tempada na TVG. O estudio está a construírse desde hai semanas con fondos da Deputación da Coruña e axudas europeas e aspira a converterse nunha instalación de referencia na industria audiovisual nacional. Pero a Universidade da Coruña (UDC), promotora da Cidade das TIC xunto ao Clúster TIC de Galicia, e o Clúster Audiovisual Gallego promoven tamén a creación doutros dous estudios tradicionais para a gravación e produción de series para televisión nas mesmas instalacións do futuro parque tecnolóxico situado na antiga fábrica de armas.