FUAC. Comunicación. Actualidade

Entrevista á directora da Cátedra ALDABA-WIB das universidades da Coruña e Vigo a raíz da presentación do proxecto BBG-TIC

26/12/2022

Virginia Mato Abad, informática e codirectora da Cátedra ALDABA-WIB, compartiu na entrevista da Voz de Galicia o 26 de decembro de 2022 o que está ocorrendo coa presenza das mulleres nas titulacións da área TIC. Na entrevista destacou que «Tenemos que evitar que las mujeres queden al margen de este progreso».

A Cátedra ALDABA-WIB presenta o seu proxecto BBG-TIC: O Barómetro da fenda de xénero nos estudos TIC

16/12/2022

A Reitoría acolleu esta mañá a presentación do Barómetro da fenda de xénero nos estudos TIC (Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) desenvolvida pola Cátedra ALDABA-WIB (Women, ICT & Business) das universidades da Coruña e Vigo, nun acto presidido polos reitores Julio Abalde, UDC, e Manuel Reigosa, UVigo; xunto o socio-director de ALDABA, Enrique Fernández; as codirectoras da Cátedra, Virginia Mato, pola UDC, e Alma Mª Gómez, pola UVigo; a directora da área de Igualdade da UVigo, Águeda Gómez; e a vicerreitora de Igualdade, Cultura e Deporte da UDC, Cristina López.