FUAC. Comunicación. Actualidade

O CSN e a Universidade da Coruña colaboran no desenvolvemento de programas de vixilancia radiolóxica ambiental

12/03/2024

Os docentes Jose Luis Calvo Rolle e Esteban Jove Pérez, do Grupo de Investigación Ciencia e Técnica Cibernética (CTC), que forma parte da Escola Politécnica de Enxeñería de Ferrol (EPEF) da Universidade da Coruña, lideran os traballos levados a cabo polo equipo de investigación, consistentes no desenvolvemento dun programa de vixilancia radiolóxica ambiental a nivel nacional. O proxecto, promovido polo Consello de Seguridade Nuclear e a Universidade da Coruña, ten unha duración de 4 anos e conta cun orzamento de 480.000 euros.

A Universidade da Coruña recibe encargos para o asesoramento especializado en medición ambiental a nivel nacional

07/08/2023

O coordinador do grupo de investigación Ciencia e Técnica Cibernética (CTC) da Universidade da Coruña, José Luis Calvo Rolle lidera un proxecto para a Medición de parámetros radiactivos en mostras da contorna das centrais nucleares de Trillo y Zorita. Os  traballos, que deron comezo en abril de 2023, serán desenvolvidos por un investigadores da Universidade da Coruña e  incluen a monitorización e medición da radiación en centros de traballo. O proxecto ten unha duración de 24 meses.

O grupo de investigación Ciencia e Técnica Cibernética da UDC participa en proxectos de asesoramento especializado en medición ambiental

23/03/2023

O coordinador do grupo de investigación Ciencia e Técnica Cibernética (CTC) da Universidade da Coruña, José Luis Calvo Rolle dirixe varios proxectos de asesoramento da medición da radiación ambiental. O equipo de investigación levará a cabo a monitorización e medición da radiación en centros de traballo. As investigacións, que comezaron en febreiro, estímase unha duración inicial de 12 meses para un dos proxectos e no segundo de 24 meses.