FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña impulsa proxectos de I+D+i

03/01/2024

O profesor de enxeñaría civil José Ramón Salgueiro da EUDI da UDC, dirixe un proxecto de investigación para o deseño de novos conceptos de deseño industrial, centrada no deseño de paneis de mando para o control de maquinaria de cuberta de embarcacións. Os traballos levados a cabo polo equipo de investigadores desde novembro de 2023 teñen unha duración de 8 meses e medio e conta cun orzamento que ascende a 6.000 euros.

Proxectos de I+D+i por Jose Ramón Méndez

30/12/2021

O profesor Jose Ramón Méndez da E.U. de Deseño Industrial dirixe proxectos no ámbito da Enxeñaría por importe de 12.000 euros.

Colaboración de Navantia coa Escola de Deseño Industrial da UDC

11/11/2020

A colaboración de Navantia co Observatorio para o Deseño e Innovación en Mobilidade, Medios de Transporte e Automoción estará liderada polos investigadores José Ramón Méndez Salgueiro e Álvaro Deibe da Escola de Deseño Industrial de Ferrol, que centrará o traballo no deseño de novos conceptos de Nodos Máster e Nodos Básicos.