A Cátedra Vegalsa-Eroski UDC convoca a segunda edición do premio ao mellor Traballo de Fin de Mestrado

03/10/2023

Arrinca o terceiro curso da Cátedra Vegalsa-Eroski UDC de Compromiso Social, Comunicación e Reputación Corporativa e faio coa convocatoria da súa segunda edición do premio ao mellor Traballo Fin de Máster en base a criterios ASG (ambientais, sociais e de gobernanza) e propósito corporativo. Poderán optar a el todas aquelas persoas tituladas que defendesen o seu Traballo Fin de Máster en calquera das universidades galegas durante os anos 2022/2023 cunha cualificación de sobresaliente.

Outorgaranse dous premios, un dotado con 1.500 euros para a persoa autora do Traballo Fin de Máster que resulte gañador, e un segundo premio, dotado con 500 euros.

“Aspiramos a que este premio se consolide en el marco universitario de Galicia. De esta forma, pretendemos animar a que cada vez más trabajos de máster tengan en cuenta la sostenibilidad como eje central. Por otra parte, el propósito corporativo podría servir también como guía para que las organizaciones se comprometan con las necesidades sociales y de la comunidad de forma estable y estratégica" comenta a directora da Cátedra, Carmen Costa.

“En Vegalsa-Eroski creemos firmemente que todas las empresas deben contribuir a generar valor en su entorno más próximo, tanto a nivel ambiental, como social y económico. Es por ello que nuestra estrategia de responsabilidad social como compañía se basa justo en estos pilares que se hacen extensibles a la Cátedra, que promovemos en colaboración con la UDC con la que impulsamos este propósito. Con la segunda edición de estos premios, buscamos continuar poniendo en valor el trabajo realizado por los alumnos en materia de sostenibilidad”, explica a directora de Comunicación e RSE de Vegalsa-Eroski, Gabriela González.

Presentación de solicitudes, ata final de ano

As persoas interesadas en presentar a súa candidatura poderán facelo ata o 31 de decembro deste ano a través do formulario electrónico establecido pola Cátedra ao que se poderá acceder a través desta ligazón.

As solicitudes presentadas avaliaranse de xaneiro a marzo de 2024, seleccionándose un máximo de catro candidaturas finalistas ás que se lles solicitará o traballo completo para a decisión final.

O xurado estará composto por membros da Comisión de seguimento da Cátedra Vegalsa-Eroski UDC; pola propia directora da Cátedra, Carmen Costa, e por tres expertos das outras Universidades galegas e do ámbito da consultoría. O fallo do xurado farase público durante o primeiro cuadrimestre de 2024.

Sobre a Cátedra Vegalsa-Eroski UDC

A Cátedra Vegalsa-Eroski de Compromiso Social, Comunicación e Reputación Corporativa naceu co obxectivo de contribuír ao benestar e á mellora da nosa sociedade a través de actividades de educación e divulgación, de investigación e de aplicación do coñecemento.

A idea é poder facilitar á comunidade universitaria e á sociedade en xeral unha visión integral sobre a importancia da comunicación á hora de impulsar hábitos de vida saudables e conciencia ambiental, favorecendo á súa vez un consumo consciente e sostible.  Para logralo priorizaranse as accións en catro liñas de actuación fundamentais: investigación, transferencia, formación e accións de tipo relacional e de proxección social, achegando Vegalsa-Eroski unha dotación anual de 20.000 euros para a súa consecución.

Durante o curso 2022/2023

Desde a súa posta en marcha en xullo de 2021, a Cátedra levou a cabo un intenso programa de actividades durante o segundo ano das que son bo exemplo a Xornada de Divulgación Social Desinformación, redes sociais e saúdo: unha problemática sen solución?”, o ciclo de conferencias COMversaciones e as iniciativas de colaboración con Espazo Compartido e Universidade Sénior dá UDCE, unindo esforzos para a integración das persoas con discapacidade cognitiva. Ademais da publicación da nova colección editorial conxunta coa Universitat Oberta de Catalunya e a Editorial UOC, conformada por 17 títulos cada un deles dedicados a un Obxectivo de Desenvolvemento Sostible, que combina rigor científico e capacidade de divulgación no estudo da Comunicación á consecución dos ODS 2023.

Sobre Vegalsa-Eroski

Vegalsa-Eroski conta en Galicia, Asturias e Castela e León con 285 establecementos entre propios e franquiados baixo as marcas comerciais Hipermercados e Gasolineiras Eroski, Eroski Center, Autoservizos Familia, Cash Record, Eroski City, Aliprox e Eroski Rapid. A súa estrutura comercial en Galicia esténdese polas 4 provincias galegas e conta cunha moderna plataforma de mercadorías xerais, situada en Sigüeiro, A Coruña, dotada con tecnoloxías loxísticas de última xeración, ademais das plataformas de produtos da Coruña e centros de redistribución en Vigo e Ourense.

Pola súa banda, a división de Autoservizos Cash Récord de Vegalsa-Eroski conta cun mapa comercial composto por 17 centros distribuídos homoxéneamente entre Galicia e Asturias, con fáciles e rápidos accesos en áreas empresariais con boas comunicacións.