A Aula de Nutracéutica e Ciencias Biomédicas pon en marcha cursos online do ámbito da saúde

01/02/2023

Xa está aberto o prazo de inscrición para os Cursos en liña de Nutrición BásicaCurso de Cronodieta. Os reloxos da alimentaciónCurso de alerxias e intolerancias alimentarias e Curso de Actualización en melatonina ata o 31 de decembro de 2023, organizados pola aula de Nutracéutica e Ciencias Biomédicas.

Están dirixidos a profesionais, como complemento da súa formación, e a todas aquelas persoas interesadas en iniciarse nos coñecementos fundamentais da Ciencia da Nutrición e Ciencias Biomédicas. Son 100% en liña.

O Curso de Nutrición Básica están impartido por expertas universitarias en Nutrición Clínica, Beatriz Buelta, pola asesora nutricional, dietista e docente de profesionais no ámbito da saúde, Núria Guiu, pola dietista clínica en Centro Epidermos de Barcelona, Sandra Onieva e pola doutora en medicina e experta en enfermidades infecciosas e microbiota, Sari Arponen

Os outros tres cursos están impartidos por catedráticos de Fisioloxía Humana da Facultade de Medicina da Universidade de Santiago de Compostela. O Curso de Cronodieta. Os reloxos da alimentación e o Curso de alerxias e intolerancias alimentarias, polo Dr. Carlos Acuña Castroviejo  e o Curso de actualización en melatonina polo Dr. Jesús Devesa Múgica.

Máis información e inscricións en www.aulanutraceuticaudc.com

Aula de Nutracéutica e Ciencias Biomédicas
A Aula de Nutracéutica e Ciencias Biomédicas creouse pola empresa Hausmann Galénica e a Universidade da Coruña en outubro de 2019, co obxectivo de difundir coñecemento sobre nutrición, e promover a nutrición como elemento fundamental non mantemento dá saúde.

Aula de Nutracéutica y Ciencias Biomédicas

Nutrición