Actualidade

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible demostra a viabilidade do cultivo de alimentos en plantacións intensivas de eucalipto

26/04/2023

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sustentable leva catro anos traballando coa Fundación Galicia Sustentable no Concello da Laracha sobre modelos baseados nos principios da agricultura sintrópica para a rexeneración de solos. A súa investigación demostra que se pode recuperar a vida no solo e a produtividade agroalimentaria de plantacións intensivas de eucalipto en monocultivo a través de técnicas de agricultura rexenerativa.

Os resultados deste estudo, clave para o futuro do solo galego, presentaranse mañá, xoves, 27 de abril, ás 10:30 horas en MEGA, o Museo de Estrella Galicia (Pol. Ind. A Grela, c/ José María Rivera Corral. A Coruña).

Intervirán: Antonio Viejo, director de Asuntos Corporativos de Corporación Hijos de Rivera; Salvador Naya, vicerreitor de Política Científica, Investigación e Transferencia da UDC; Ángel Santiago Fernández Castro, director da Cátedra Hijos de Rivera- UDC de Desenvolvemento Sustentable; Juan Marcos Pérez Gulín, director da Fundación Galicia Sustentable; e José Manuel López Varela, alcalde da Laracha.