Actualidade

O subdirector do Laboratorio de Innovación Audiovisual de RTVE falará sobre innovación en Comunicación na Universidade da Coruña

26/04/2023

Cátedra Vegalsa Eroski UDC de Compromiso Social, Comunicación e Reputación Corporativa organiza en colaboración coa Cátedra RTVE-USC sobre Medios de Servicio Público en Europa dentro do Ciclo COMversaCIÓNS a conferencia "Propuestas de innovación en Comunicación El LAB de RTVE", que o subdirector do Laboratorio de Innovación Audiovisual de RTVE, Juan Manuel Cuéllar, impartirá o vindeiro luns 8 de maio de 2023, ás 11:00h no Salón de Actos da Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade da Coruña.

O relator durante a sesión, que se impartirá en modalidade mixta, presencial ou mediente retransmisión por streaming, falará sobre a labor levada a cabo polo laboratorio de innovación, o Lab de RTVE e o papel que xogan na investigación e desenvolvemento dedicadas a experimentación de novos formatos en materia de comunicación.

Se resulta do teu interese, inscríbete aquí, indicando a modalidade de inscrición escollida (presencial ou streaming). O prazo de inscrición permanecerá aberto ata o 4 de maio de 2023 ou ata completar aforo.