Actualidade

O exalumno da Universidade da Coruña Ramón Martul abriu a sesión en bolsa Euronext Amsterdan

12/12/2022

Ramón Martul, exalumno da Universidade da Coruña e actualmente director de actividades de Stonex, foi o encargado de abrir a sesión da bolsa Euronext en Amsterdan, con motivo da saída en bolsa da compañia Stonex.

StoneX asistiu á histórica cerimonia de Gong en Euronext Ámsterdam e celebrar o comercio en Euronext durante máis de 10 anos. Co lanzamento de StoneX Plus e Farm Advantage, é un momento emocionante para StoneX, xa que tamén están a fortalecer a súa presenza de grans e lácteos en toda Europa.

StoneX é unha rede de servizos financeiros que cotiza en bolsa (NASDAQ: SNEX) que conecta aos clientes co ecosistema do mercado global a través das nosas plataformas de grao institucional, intelixencia de mercado, servizo de alto contacto e ampla experiencia. Como unha compañía Fortune 100 cunha traxectoria de case un século, serven a 50,000 + clientes comerciais e institucionais e 370,000 + clientes retallistas en case 80 oficinas e seis continentes