FUAC. Comunicación. Actualidade

Cartolab amplía colaboración nun proxecto de Cooperación Internacional do programa do Banco Interamericano de Desenvolvemento

04/04/2024

O Laboratorio de Enxeñería Cartográfica da UDC participa nun proxecto de asistencia técnica para o desenvolvemento dunha ferramenta de seguimento e supervisión de programas rurais do Banco Interamericano de Desenvolvemento (BIC). O proxecto, renovado por 3 meses máis, está liderado polo investigador e director do grupo de investigación CARTOLAB, Alberto Varela, e ten por obxectivo facilitar un manexo máis eficiente de datos xeoespaciais vinculados a programas do BID. Os traballos, levados a cabo desde setembro de 2023, teñen prevista a súa finalización en maio de 2024.

Cartolab colabora en proxectos de Cooperación Internacional do programa do Banco Interamericano de Desenvolvemento

11/12/2023

O laboratorio de Enxeñaría Cartografía da UDC está colaborando nun proxecto de asistencia técnica para o desenvolvementeo dunha ferramenta de seguemento e supervision de programas rurais do Banco Interamericao de Desenvolvemento (BIC). O proxecto, liderado polo investigador e director do grupo de investigación CARTOLAB, ten por obxectivo facilitar o manexo máis eficiente de datos xeoespaciais vencellados á programas do BID. Os traballos, iniciados en setembro de 2023, teñen unha duración de 5 meses

Cartolab lidera a xeolocalización

29/12/2021

O profesor Alberto Varela, da Escola de Camiños, dirixe un proxecto de deseño e implementación dunha metodoloxía de análise mediante o procesamento masivo de datos LiDAR para a identificación e caracterización de defectos no pavimento, sendo obxecto do estudo un tramo da rede viaria autonómica da Xunta de Galicia. Para o deselvolvemento dos traballos conta coa colaboración de técnicos do Grupo de Investigación Avanzada e Cartográfica (Cartolab) da UDC e do Grupo de Arquitectura de Computadores do Centro Singular de Investigación de Tecnoloxías Intelixentes (CiTIUS) da USC. Estímase un prazo de execución dos traballos de 9 meses. O orzamento para este estudo ascende a 18.000 euros.

O Grupo de Investigación VAC da UDC levará a cabo proxectos de investigación a través dos seus laboratorios #videaLAB e #cartoLAB

12/01/2021

Francisco Alberto Varela García dirixirá proxectos de investigación realizados polo Grupo de Investigación VAC sobre visualización gráfica de datos e análise cartográfico a través dos seus laboratorios #videaLAB e #cartoLAB.

O grupo CARTOLAB mantén o seu liderado no eido da tecnoloxía

04/11/2020

O grupo CARTOLAB, dirixido polo profesor da Escola de Camiños, Alberto Varela, desenvolveu dous proxectos de investigación no ámbito do tratamento de imaxes e xeoposicionamento, tecnoloxía na que o grupo de investigación da UDC mantén un liderado tecnolóxico.