FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña participa no proxecto Ports4.0 – Steel Free Heavy Pontoons

25/01/2024

GALCORE e a UDC colaboran no desenvolvemento de proxectos de I+D+i

09/08/2023

GALCORE e a UDC colaboran no desenvolvemento de proxectos no ámbito de I+D+i. O profesor Ramón Arriaga Díaz da Escola Politécnica de Enxeñería de Ferrol (EPEF) liderou un proxecto sobre asesoramento e colaboración no desenvolvemento e mellora tecnolóxica e realización de ensaios de autocontrol no primeiro cuadrimestre do ano 2023.

O grupo de investigación de Construcción (GCONS) leva a cabo proxectos na área da Enxeñaria da Construcción

07/08/2023

O investigador Fernando Martínez Abella, membro do Grupo de Investigación de Construcción (GCONS) adscrito ao Centro de Innovación CITEEC, será o encargado de dirixir o proxecto sobre o estudo do comportamento de anclaxe en hormigón. Os traballos, que serán levados a cabo por investigadores do grupo GCONS, incluen: a asistencia técnica, fabricación de especímenes do ensaio, ensaios e elaboración dun informe. O proxecto ten unha duración de 6 meses e conta cun orzamento de 8.500 euros.