FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña e Repsol renovan a súa colaboración ata decembro de 2024

29/01/2024

O profesor Química Analítica da UDC e membro do Grupo de Investigación QANAP, José Manuel Andrade Garda renova como responsable do proxecto. O equipo de traballo leva a cabo os traballos de investigación do ámbito científico establecidos no acordo asinado entre a Universidade da Coruña e REPSOL. O acordo asinado o 20 de decembro de 2020 e renovado en decembro de 2022 ata o 31 de decembro de 2023, foi renovado ata decembro de 2024 e conta cun orzamento de 90.000 euros.

O grupo de investigación Química Analítica Aplicada dá UDC lidera proxectos de investigación en química analítica

19/01/2024

Investigadores da Universidade da Coruña participan en proxectos de investigación para a formación na área de control de calidade, centrada no uso de cartas de control de calidade, análise práctica de datos e incerteza, incertezas, microbiológicos e de augas. O equipo de traballo, liderado polo profesor dá UDC e membro do grupo de investigación QANAP, José Manuel Andrade Garda, leva a cabo o desenvolvemento e impartición de cursos de formación técnica desde o ano 2022, cunha orientación eminentemente práctica e orientados ao persoal da multinacional automobilística Stellantis. Os traballos do último proxecto, iniciados en xaneiro de 2024, teñen unha duración de 12 meses.

A Universidade da Coruña e Repsol renovan a súa colaboración ata decembro de 2023

23/03/2023

O profesor Química Analítica da UDC e membro do Grupo de Investigación QANAP, José Manuel Andrade Garda renova como responsable do proxecto. O equipo de traballo leva a cabo os traballos de investigación do ámbito científico establecidos no acordo asinado entre a Universidade da Coruña e REPSOL. O acordo asinado o 20 de decembro de 2020, foi renovado en decembro de 2022 ata o 31 de decembro de 2023 e conta cun orzamento de 90.000 euros.

A Universidade da Coruña e Repsol asinan un acordo de colaboración

22/06/2021

O profesor José Manuel Andrade Garda Catedrático de Química Analítica da UDC e membro do Grupo de Investigación QANAP lidera o equipo de traballo encargado de levar a cabo a investigación no ámbito científico acordada no acordo asinado entre a Universidade da Coruña e Repsol. A duración do proxecto é dun ano desde a sinatura o 20 de decembro de 2020 e conta cun orzamento de 84.700 euros.

#investigacionudc #innovacion