As sesións pendentes do “Curso Actualización en inflamación e resposta inmunolóxica” impartíranse online a partir de outubro de 2020

15/10/2020

O “Curso Actualización en inflamación e resposta inmunolóxica” ten novas datas para a celebración das dúas sesións pendentes de impartir con motivo da COVID-19.

Seminario I de Inmunometabolismo. Relación entre o medio externo e a resposta inmunolóxica será impartido por Néstor Sánchez Férez, Diplomado en Fisioterapia da Universidade de Gerona.

Celebrarase o 31 de octubro de 2020  en horario de 16:00 a 20:00 h.

Semimario II de Nutrición e metabolismo en procesos complexos e inflamatorios será impartido por Cristóbal Fraga González Doutor en Medicina e Ciruxía da Universidade de Santiago de Compostela.

Celebrarase o 21 de novembro de 2020 en horario de 16:00 a 20:00 h.

Organiza a Aula de Nutracéutica e Ciencias Biomédicas da Universidade da Coruña.

Programa completo aquí