A Universidade da Coruña e a Rede Acolle impulsan proxectos sobre migración e desenvolvemento

26/03/2024

O equipo de traballo, que está a levar a cabo os traballos de asesoramento no desenvolvemento do proxecto as microcredenciales como unha oportunidade de aprendizaxe para persoas en situación de vulnerabilidade, está dirixido por Laura Ouso, Catedrática da Universidade na Facultade de Socioloxía da Universidade da Coruña e coordinadora do ESOMI. Os traballos inclúen a proxección, elaboración e posta en marcha da microcredencial centrada no sector do fogar e os coidados, avaliación e difusión das aprendizaxes obtidas no seu desenvolvemento. O proxecto, cuxos traballos deron comezo en marzo de 2024, ten unha duración de 10 meses.