A Facultade de Turismo colabora no deseño da estratexia comercial de B travel en Galicia e Asturias

05/02/2024

O profesor Ángel Rodríguez Pallas, da Facultade de Turismo da UDC, está realizando o deseño e implementación da estratexia comercial da empresa B travel en Galicia e Asturias.

O profesor ten a misión de desenvolver a forza de vendas da entidade cara ao seu proceso de transformación, implementar nas unidades de venda a estratexia para alcanzar os orzamentos de venda e marxe das unidades de negocio, e implementar as estratexias necesarias para alcanzar o nivel óptimo de satisfacción e recomendación dos consumidores cara a marca.

O proxecto desenvolverase durante o próximos catro anos por un importe económico de 180.000 €.