A Cátedra Vegalsa-Eroski e Espazo Compartido colaboran na integración das personas con discapacidade cognitiva

15/01/2024

O alumnado do programa formativo de Espazo Compartido da Universidade da Coruña participará o próximo 22 de xaneiro de 2024 na II edición da xornada "Compartindo ou espazo da empresa". Trátase dun taller de emprego, organizado no marco das actividades da Cátedra Vegalsa-Eroski UDC e que terá lugar nas instalacións da empresa na Grela, sobre a temática da contratación de persoas con capacidades diferentes.

A Cátedra Vegalsa-Eroski UDC de Compromiso social, Comunicación e Reputación corporativa impulsa a súa liña de traballo en materia de acción social ao desenvolver unha actividade en colaboración co programa Espazo Compartido para a integración laboral de persoas con discapacidade intelectual da Universidade da Coruña. A importancia dun uso correcto das redes sociais, a participación en foros de emprego, a actitude ante unha entrevista de traballo e a motivación ante o acceso ao mercado laboral son algúns dos aspectos que se tratarán durante a xornada.

Ademais, o alumnado do programa Espazo Compartido poderá coñecer de preto a dinámica dun supermercado, cales son os perfís que demanda un sector como a distribución alimentaria, como se debe afrontar un proceso de selección, a importancia da motivación no acceso ao mercado laboral, así como as tarefas que debe levar a cabo o persoal de tenda en función do seu posto de traballo.

Espazo Compartido

Espazo Compartido é un programa promovido pola Universidade da Coruña de formación en habilidades persoais, sociais e competencias básicas, para a empregabilidade e o fomento da inclusión laboral de mozas con discapacidade cognitiva.

É un proxecto pioneiro no sistema universitario autonómico e un dos primeiros a nivel nacional. O seu obxectivo principal é incluír a persoas con discapacidade cognitiva no espazo formativo universitario. O programa pretende, en última instancia, que os estudantes avancen na construción dunha autoimaxe positiva e dun proxecto de vida que lles permita desenvolverse de maneira autónoma.