Actualidade

O Campus de Ferrol acolle unha xornada sobre o fututo do hidróxeno verde de Galicia

28/11/2023

O Campus de Ferrol acolle hoxe o foro de debate “O futuro do hidróxeno verde desde a perspectiva galega: Retos e oportunidades”, organizado pola Cátedra Greenalia UDC para a Transición Enerxética. Unha  xornada na que se abordará a oportunidade económica, investigadora e industrial que se abre co desenvolvemento do hidróxeno verde en Galicia.

A xornada dará comezo a partir das 9:15 horas no Salón de actos do Campus Industrial de Ferrol, de forma presencial e tamén se poderá seguir en streaming a través da seguinte ligazón (preme aquí).

Tras a apertura institucional do foro, será a quenda da conferencia inaugural, que correrá a cargo de Carlos Bravo, experto en clima e enerxía, que coordinou esa área dentro da asociación ecoloxista Greenpeace durante máis de vinte anos. Na actualidade, é consultor ambiental e representante de Transport&Enviroment, unha federación a nivel europeo de organizacións non gobernamentais dedicadas ao transporte.

A continuación desenvolveranse tres mesas redondas. Unhas titulada Tendencias en investigación en hidróxeno verde; outra sobre O papel dás administracións e institucións non desenvolvemento do hidróxeno, na que participarán, entre outros, Javier Calviño Gómez, xefe do departamento de Servizos Técnicos e Planificación na Autoridade Portuaria Ferrol-San Cibrao; e Juan Diego Pérez, director do Porto da Coruña.

A terceira mesa será sobre o Valor empresarial do hidróxeno verde en Galicia, que contará, entre outros, con Raúl Martín, responsable de eólica mariña e hidróxeno de Greenalia.