A Cátedra Luis Fernández Somoza convoca axudas no ámbito internacional para mobilidade do profesorado da Facultade de Economía e Empresa da UDC

10/10/2023

Co obxectivo de potenciar as relacións docentes-internacionais no ámbito da internacionalización a Cátedra Luis Fernández Somoza convoca axudas de mobilidade para profesorado para impartir docencia en universidades estranxeiras durante o curso académico 2023-2024, co fin de potenciar a colaboración entre a Facultade de Economía e Empresa da UDC e universidades estranxeiras.

Bolsas para mobilidade do profesorado da Facultade de Economía e Empresa

Ofrécense axudas económicas para financiar estancias breves (máximo 4 días de docencia) de profesores da  Facultade de Economía e Empresa que impartan materias en inglés en Widener University-Delaware.A estancia realizarase en período lectivo e poderá gozarse ao longo do curso 2023/2024.

Más información e inscrición (pica aquí)