A UIICF da UDC conta con preto de 450.000€ para o asesoramento, avaliación e coidado terapeútico de menores en 2023

10/08/2023

O Programa de avaliación e tratamento terapéutico de menores en situación de risco e desamparo é froito dun convenio entre a Consellería de Política Social da Xunta de Galicia e a Universidade da Coruña foi prorrogado para do ano 2023 ao 2026. A iniciativa dirixida polo profesor da Universidade da Coruña Valentín Escudeiro conta cun orzamento para o ano 2023 de 450.000 euros.

A Unidade de Investigación en Intervención e Coidado Familiar (UIICF) da Universidade da Coruña rexistrou durante ano 2022 ao redor de 1.200 derivacións das catro provincias galegas que se deron de alta no programa de avaliación e tratamento terapéutico de menores en situación de risco ou desamparo.

O programa está dirixido a mozos con expedientes abertos polo Servizo de Protección de Menores que mostran desaxustes emocionais e conductuales severos, ben sexan froito de situacións de desprotección ou malos tratos, de adversidades asociadas a separacións familiares ou de dificultades na convivencia dentro da súa familia de orixe.