A Universidade de Castilla La Mancha acollerá o XII Congreso Internacional sobre Desenvolvemento Económico e Sostenibilidade Social

09/08/2023

A Universidad de Castilla La Mancha, en colaboración co Grupo de Investigación en Desenvolvemento Económico e Sustentabilidade Social da Universidade da Coruña, España, organizan o XII Congreso Internacional sobre Desenvolvemento Económico e Sustentabilidade Social (EDaSS) do 28 ao 30 de setembro na Facultade de Ciencias Sociais da UCLM (Cuenca).

Este evento reunirá a investigadores interesados en analizar o desenvolvemento económico e a súa influencia na sustentabilidade desde as perspectivas ambiental, económica e social.

Tras o éxito alcanzado en edicións anteriores, a XII edición ten como obxectivo promover a reflexión e o debate sobre a nova visión holística de sustentabilidade. O tema principal desta edición é “sostenible, sostenido e inclusivo desarrollo económico para sociedades más igualitarias”.

A conferencia será híbrida (presencial e en liña). As persoas interesadas en asistir poden inscribirse ata o 27 de setembro a través do seguinte formulario de inscrición (pica aquí).

Máis información na seguinte ligazón