O Centro Sociocultural de Baio acolleu a presentación da quinta edición do programa universitario para Maiores da Universidade da Coruña

22/03/2023

Máis de cincuenta persoas (maiores de 50 anos) procedentes de 7 concellos da Costa da Morte acudiron o mércores 22 de febreiro de 2023 á apertura dos cursos da quinta edición da Universidade Senior en Baio. O acto inaugural correu a cargo da directora da Universidade Senior da UDC, Matilde García; a directora de Planificación Académica, Nancy Vázquez; a adxunta á dirección, Susana Iglesias; e o alcalde de Zas, Manuel Muíño. O plan formativo, que conta con 55 alumnos nesta edición,  está composto por tres módulos de arte e sociedade, ciencia e tecnoloxía e saúde e benestar onde se tratan asuntos moi variados, desde Goya a geobotánica e nutrición. Le aquí a noticia completa.