Actualidade

Os profesores da Facultade de Informática da UDC, Tiago Manuel Fernández e Oscar Blanco abordan varios proxectos de tecnoloxía electrónica

13/04/2023

O equipo de investigación composto por dous membros do Grupo de Tecnoloxía Electrónica e Comunicacións(Gtec) da UDC baixo a dirección do profesor Tiago Manuel Fernández Caramés, levan a cabo actuacións para varios proxectos de desenvolvemento e impartición de cursos sobre "Internet de las cosas (IoT)". Os traballos inclúen a organización e impartición de actividades de formación dirixidas a profesionais interesados de perfis diversos, como enxeñeiros/as ou persoal técnico en activo, graduados en enxeñaría ou titulados en formación profesional de grao superior, co obxectivo de mellorar os coñecementos en materia de IoT, en colaboración con Comunidad Campus e Tokio School. A data prevista de finalización dos cursos será en xuño de 2023.