A Facultade de Fisioterapia da Universidade da Coruña participa en proxectos do ámbito clínico-asistencial

Os profesores da Facultade de Fisioterapia da Universidade da Coruña e membros do grupo de investigación interpretación psicosocial e rehabilitación funcional, Ramón Fernández Cervantes y Antonio Souto Gestal participan nun proxecto co obxectivo de mellorar a coordinación asistencial, docente e investigadora de fisioterapia. O proxecto, liderado por Ramón Fernández Cervantes, ten unha duración de dous anos e conta un investimento aproximado de 12.000 euros. Os traballos incluen a coordinación dos recursos metodolóxicos, técnicos e humanos destinados á prestación da atenión asistencial; a avaliación, diagnóstico e prescrición de procedementos fisioterapéuticos de asesoramento en proxectos do ámbito sociosanitario e colaboración en actividades de formación.