O Grupo de investigación RNASA-IMEDIR da UDC participa en proxectos relacionados coa Intelixencia Artificial e Biomédica

05/04/2023

O profesor da Facultade de Informática da Universidade da Coruña e membro do grupo de investigación RNASA-IMEDIR, Julián Dorado de la Calle, lidera proxectos na área da intelixencia artificial e desenvolvemento de aplicacións software para o diagnóstico asistido en entornos médidos. Na actualidade participa en dous proxectos, cun orzamento estimado de 23.600 euros. Un dos traballos sobre a realización dun informe sobre indicadores dentro do proxecto de investigación TACTICS, e o outro sobre asesoramento na aplicación de técnicas de visualización de alta calidade para imaxe médica en dispositivos de alta resolución gráfica. Os traballos teñen unha duración de seis meses.