O Centro de Investigación TIC da Universidade da Coruña recibe o Premio Nacional de Enxeñería Informática polo seu programa Talentos Inclusivos

17/03/2023

O Consello Xeral de Colexios Profesionais de Enxeñaría de Informática de España outorgou, nesta primeira edición, o premio nacional na categoría de "Humanismo e Compromiso Social" ao Centro de Investigacións TIC da Universidade da CoruñaCoruña(CITIC) polo seu programa Talentos Inclusivos. O director do CITIC, Manuel F. González Penedo, quen participou onte no acto de entrega, xunto co reitor, Julio Abalde, na Real Academia de Enxeñaría en Madrid, agradeceu este recoñecemento, que, segundo dixo “vén premiar a esencia do proxecto e tamén o labor dun centro, o noso, que traballa e evoluciona conectado coa sociedade e as súas necesidades”. Le aquí a noticia completa.