Máis de 20 traballos presentáronse ao I Premio da Cátedra Vegalsa Eroski de Compromiso Social, Comunicación e Reputación Corporativa

20/01/2023

Á convocatoria ao Mellor Traballo de fin de Máster relacionados cos criterios ASG (ambientais, sociais e de gobernanza) e o propósito corporativo presentáronse 26 traballos, sendo todos presentados validados e admitidos por cumprir as condicións da convocatoria.

A convocatoria está dirixida a titulados que defendesen o teu TFM en calquera das universidades galegas (Universidade da Coruña, Universidade de Santiago de Compostela e Universidade de Vigo) nos anos 2021 e 2022 cunha cualificación de sobresaliente.

"El objetivo de este premio es doble. En primer lugar, y de forma inmediata, animar al alumnado que esté en una etapa formativa de máster en Galicia a realizar trabajos que tengan presentes los criterios Ambientales, Sociales y de Gobierno corporativo como ejes fundamentales. Y, en segundo lugar, y de forma complementaria, ayudar a sensibilizar a las empresas y las organizaciones en materia de responsabilidad, compromiso social y desarrollo sostenible", comenta a directora da Cátedra, Carmen Costa.

Avaliación das candidaturas
As solicitudes presentadas serán avaliadas polo xurado durante os meses de xaneiro a marzo do 2023, seleccionándose ata un máximo de catro candidaturas ás que lles requirirá  que acheguen o traballo completo para tomar a decisión final.

O xurado estará composto por membros da  Comisión de seguimento da Cátedra Vegalsa Eroski UDC; pola propia directora da Cátedra, Carmen Costa, e por tres expertos das outras Universidades galegas e do ámbito da consultoría. O fallo do xurado farase público durante o primeiro cuadrimestre de 2023.

Os criterios específicos para avaliar as solicitudes establecidas polo xurado serán os seguintes:

• Encaixe adecuado aos temática 'Criterios Ambientais, Sociais e de Gobernanza e propósito corporativo'
• Encaixe adecuado ao marco da Cátedra
• Orixinalidade e Innovación da proposta
• Aplicabilidade do Traballo.
• Calidade dos obxectivos e Xustificación do interese do Traballo
• Claridade, estrutura, orde ou redacción do traballo.
• Relevancia das Conclusións.