Actualidade

A Universidade da Coruña acolleu as asembleas de RITSI co apoio das cátedras Aldaba, NTT Data e Corunet

23/10/2022

A Facultade de Informática da Universidade da Coruña acolleu do 19 ao 23 de outubro a LVII Asemblea Xeral Ordinaria de RITSI (Reunión de Estudantes de Enxeñerías Técnicas e Superiores en Informática) así como a XI Asemblea Xeral Extraordinaria, eventos que contaron coa colaboración das cátedras Aldaba, NTT Data e Corunet, entre outras entidades.

Ademais de dar conta do traballo da Xunta Directiva e das Comisións Temáticas ao longo do último ano, debateuse a modificación dos regulamentos da entidade e os convenios propostos por diversas organizacións. Tamén se celebraron mesas de traballo sobre as seguintes cuestións: Moderación en Asembleas; Réxime de privacidade e protección de datos; Estudos e Profesión: PEIN; e Avaliación do impacto dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) en RITSI.

Xunta Directiva durante a Asemblea:
  • Presidencia: Fco. José Anel Carrasco (US)
  • Vicepresidencia: Sergi Velló Cardús (UJI)
  • Secretaría: Mikel Iceta Tena (UAM)
  • Tesourería: Mariña Díaz Martínez (UPV)
  • Vogalía: Henny Sánchez Angulo (UPM)

As entidades colaboradoras para a celebración das LVII e XI asembleas foron:
  • Cidade da Coruña: Concello da Coruña, Turismo Coruña.
  • Universidade - Cátedras: Campus Innova, CITIC, Corunet, Facultade de Informática da Coruña, Instituto Tecnolóxico de Galicia, R, NTT Data, WIB Aldaba.
  • Goberno de España: Ministerio de Universidades – Subvención a asociacións xuvenís e a federacións e confederacións de estudantes e de egresados cuxo ámbito de actuación sexa a universidade 2022.