Actualidade

Adxudicadas as dúas bolsas de traballo da Cátedra NTT Data para a realización de TFGs solidarios

01/12/2022

A Cátedra NTT Data resolveu as solicitudes de bolsas para levar a cabo Traballos Fin de Grao en colaboración con ONGs por parte de estudiantes da Facultade de Informática da UDC.

Tendo en conta que o criterio de selección entre o estudantado asignado a estes proxectos solidarios é ter a maior nota no expediente académico, os TFGs obxecto da bolsa de 3.200 euros para cada un deles son os seguintes:

• "Software libre para la comunicación entre productoras y consumidoras de productos frescos de proximidad”, en colaboración con Zocamiñoca. Cooperativa de consumo responsable.
  • "Desarrollo de una Single Page Application (SPA) para la gestión de asociaciones de pacientes con enfermedades raras. Un caso práctico: la Asociación de Afectados por deficiencia en el gen CDKL5", en colaboración coa devandita asociación.