Actualidade

A Cátedra NTT Data colabora con cinco entidades sen ánimo de lucro en forma de propostas para TFGs

27/10/2022

A Cátedra NTT Data presenta unha colaboración con cinco entidades sen ánimo de lucro en forma de cinco propostas para TFGs, que serán dirixidas por profesorado da Facultade de Informática da Universidade da Coruña.  O prazo de presentación de solicitudes iniciaráse despois da asignación de TFGs por parte do centro e finalizará 15 días máis tarde.

As ONGs son:

• Asociación de Afectados de CDKL5: "Desarrollo de una Single Page Application (SPA) para la gestión de asociaciones de paciente con enfermedades raras. Un paso práctico, la Asosiación de Afectados por la deficiencia en el gen CDKL5". Dirixido por Enrique Fernández Blanco.
  • Ayuda en Acción: "Aplicación móvil para el registro de actividades educativas, sociales y culturales" . Dirixido por Adriana Dapena Janeiro e Paula M. Castro Castro.
  • Plataforma Couñesa de Voluntariado: "Herramienta para la gestión y coordinación del voluntariado". Dirixido por Alejandro Cortiñas Álvarez e Óscar Pedreira Fernández.
  • Zocamiñoca. Cooperativa de consumo responsable: "Software libre para la comunicación entre productoras y consumidoras de productos frescos de proximidad". Dirixido por Laura Milagros Castro Souto.
  • Asociación de Migrantes de Galicia: "Aplicación web para una ONG que asesora a personas migrantes o en situación de vulnerabilidad social". Dirixido por Fernando Bellas Permuy.

Entre as cinco persoas do estudantado asignadas a estes proxectos, a cátedra becará ás dúas con maior nota no seu expediente académico. Cada beca terá un importe de 3.200  euros.

Consulta aquí as bases da convocatoria.