Finalizado con éxito o primeiro curso da Cátedra Ghenova de Industria 4.0

19/05/2022

A Cátedra Ghenova de Industria 4.0 finalizou con éxito o seu primeiro curso de Introducción ao Xemelgo Dixital con AMESIM, impartido por Pedro José Martínez, Enxeñeiro Informático e Doutor pola Universidade da Coruña e Jaouad Ezzannouny Hakam, Enxeñeiro Naval e Oceánico pola Escola Politécnica Superior de Ferrol (EPS-UDC).

Dez estudantes do Máster en Enxeñaría Industrial e Enxeñaría Naval disfrutaron da experiencia formativa na Escola Politécnica Superior de Ferrol da UDC.

O programa do curso está formado por tres módulos impartidos durante o mes de abril e maio. Os asistentes aprenderon a desenvolver Digital Twins con AMESIM, desde a fase do deseño e construción ata a fase operativa do sistema, produto ou servizo, incluindo, ademais, aplicacións reais.

De esquerda a dereita, Celia Carral, Javier Villamor, Oscar Castro, Daniel Juanatey, Antonio Melo e o profesor Pedro Trueba.